Егати свинщината!

16.12.2016 г.

RAP sHIT '94



Който копа гроб другиму,……най-добре се смее!
Всеки иска, малко могат, но кой ли ще посмее?
Изход от мъглата много трудно се намира
Малка част от нас го осъзнават и разбират.

До един превръщаме се всички в жалки роби,
Шибаните Супермени на компютърния век,
Пълниме телата си със всякакви отрови
И силна далавера е да си на някого човек.

Всеки вече пушка във багажника си има. Зима,
Знай настъпила е в хорските души. Пуши трева
И гледай ден за ден за ден за ден за ден да мине,
Живота скъп е, но и ковчега се заплаща със пари.

И от приятел нож в гърба очаквай денонощно
Болката от всички рани с алкохол полей
Да излезеш от живота жив почти е невъзможно,
Затова докато чакаш своя край гори, не тлей!

В евро, долари и злато баровци сме всички,
Наркотици, пистолети, алкохол, коли и пички.
Всеки гледа да докопа лесната печалба
И става все по-мътна, кървава и кална.

Знаем до какво довежда глупоста ни
Казваме красиви фрази и изпадаме в захлас
Политици, мутри, наркодилари и наркомани,
Корупция, престъпност и подземен свят.

Нацепени бизнесбатки и набедени хубавци,
отявлени парясници и рушветини с големи цици,
Кой от кого „по-истински“ и „по-себе си“.
- Докат‘ мойш си сипа гас на Тройката – дреми ти!

Бедняци без вина и богаташи без заслуга,
“Мижи да те лажем!” е основния девиз,
който иска, нека да живее във заблуда,
друг пък ще живее във охолство и каприз.

Думите ви силни са и целят се високо,
Другарки и другари, госпожи, господа.
Средствата набързо ваш’те цели оправдаха
И наведахте народа да го чукате отзад.

Той ми дава, аз му вземам – оборот да става,
Но времето за всичкини еднакво отминава.
Режат се глави наред за кинти и за слава
И работите ласно се оправят……с брадва.

АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ И СИЛНА завист мене ме облива.
Само като се напия МОЙТА РОДИНА Е МИЛА.
Мутрите си заживяха В ДНИ ВЕЛИКИ, В СЛАВНО ВРЕМЕ
И сараи построиха в НАШТЕ ПЛАНИНИ ЗЕЛЕНИ.

АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ, ОБИЧАМ мерцедес да притежавам,
С него аз да гъзарея ПЪРВА РАДОСТ Е ЗА МЕН.
ВСИЧКО БЪЛГАРСКО И РОДНО на мига го заебавам,
ЛЮБЯ, ТАЧА И МИЛЕЯ аз за евро всеки ден.

АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ СВОБОДНО и във София живея,
С ХУБОСТИ, БЛАГА ОБИЛНИ искам аз да се залея.
АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ И РАСТНА ден за ден, да мине време,
СИН СЪМ НА ЗЕМЯ ПРЕКРАСНА, но на мене ми не дреме.


Няма коментари:

Публикуване на коментар